Wednesday, April 29, 2009

mari kita mulakan hidup BARU

dalam kesibukan pelajar-pelajar UTM menelaah sebab final exam dan sepatutnya aku di meja belajar dan belajar. tapi aku di meja belajar sibuk main internet. takpelah sekurang-kurangnya aku di meja belajar. 

justeru itu, ayuh kawan-kawan kita mulakan hidup baru.

oh ye.

sekadar untuk pengumuman. korang tahu kan aku ade blogshop. ala yang The Good Old Things tu. so, nak inform la ni. kitorang akan buat pecahan (okay dah macam matematik). sebab aku rasa macam serabut plak blogshop kitorang. biasalah kitorang pon wat perniagaan perkongsian. klu dah nama perkongsian kenalah berkongsi kesemuanya. setelah mengadakan mesyuarat agung tahunan kali pertama (2 orang je pon pekerjanya), kitorang telah buat keputusan untuk tubuhkan blogshop yang lain khas untuk kaum-kaum hawa. so, yang kaum-kaum adam bolehlah terus melayari blogshop The Good Old Things tu. ini menunjukkan bahawa berlakunya satu anjakan paradigma untuk kami. Tahniah kami!! (sila tepuk tangan). Sekian terima kasih. 

So,

Kaum-kaum hawa sekalian. silalah klik di sini untuk tahu ape yang ade kat blogshop baru ni. dan jangan lupa untuk menjadi pengikut. terima kasih kepada cik hanim dan encik endy kerana menyokong kami. korang yang lain ape tunggu lagi. ok.

Selamat membeli-belah.



No comments: