Thursday, April 9, 2009

.hari melawat dan merawat.

Semalam aku demam..hari ini aku mengambil keputusan untuk berjumpa doktor..dengan ditemani miss H..thanks beb teman aku..dah lama aku tak melawat pusat kesihatan ni..rindu kat misi and doktor yang ade..huhuhu..pusat kesihatan UTM ni takdelah jauh mana pon dari fakulti aku..tapi nak menunggu bas mcm haram..agak lama jugak lah menunggu bas..nasib baik aku tak berapa nak sihat..dah give up jugak lah..tapi gagahkan diri jugak..

Akhirnya sampai jugak aku kat Pusat Kesihatan UTM..
mengikut prosedur kenalah daftar dulu ambil no..tadaa orang yang ke-136..skrin menunjukkan sekarang giliran pesakit yang ke-117 kot..

selesai sesi rawatan bersama doktor Omar..aku pon pergi ke farmasi untuk mendapatkan ubat-ubatan..ada 5 jenis ubat aku kena makan..
  • ubat batuk,
  • panadol,
  • ponstan,
  • ubat selsema dan
  • antibiotik
    ..kena telan dan minum..huhuhu..takpelah nak sembuh punya pasal..
kepada kawan-kawan..jagalah kesihatan anda baik-baik..dan semoga aku cepat sembuh..

6 comments:

Evagurl said...

ponstan 2 ubat untok pondan ke?

.miss daimen. said...

bukan r ubat sakit kepala..
hehehe..

bacteria said...

beb, byknye ubat.. huhu.. ni nak sihat ke nak buat org makin sakit nih.. hoh!

.miss daimen. said...

biasalah doktor..nak sihatkan orang dier sakitkan orang dulu makan ubat banyak2..hehehe..

Si Jambi Darat said...

kesian dia xsehat..
nasib bek dah sehat kan skang?
hehehe

.miss daimen. said...

alhamdulillah..tp antibiotik xabis makan..huhuhu..