Wednesday, April 22, 2009

kepada semua insan yang bergelar PELAJAR..dengar sini semua!!!

Final Exam??
Project??
Thesis?
PSM?
mesti korang tengah busy mengadap buku dan notes kan?
So,aku nak amik kesempatan untuk wish
GOOD LUCK kepada semua insan yang bergelar PELAJAR..
aku pon belum start study lagi ni..asik dok mengadap laptop hapdet blg and main pet society..hehehe..nota semua standby tepi je..tengok je la..ish..ish..ish..ape mau jadi daa?..takpe esok aku akan mulakan hari dengan membuat peta-peta minda yang menarik dan cantik dan tertarik..

Sem 2 ni aku hanya amik 2 exam je..1st paper aku dis Sunday, 26 April..pagi okay pukul 9pagi..hari ahad kan hari berehat kenapa la dorang nak buat exam time tu jugak..last paper on 2 May, Saturday..pon hujung minggu jugak..aku akan berusaha jugak sem ni..walaupun agak dah patah semangat sebab tak sabar nak kerja and kahwin..maklumlah kekasih hati hampir berumur..jangan marah ye..hehehe..
So, doakan aku berjaya dalam mengejar impian dan cita-cita aku..

..GOOD LUCK FRIENDS..

6 comments:

Si Jambi Darat said...

ewaahhh..salahkan umur i lak?u yg kemaruk nak kawen kan?kan?
hahaha

.miss daimen. said...

hello..tolong sket eh..i muda lagi tau..lg 3,4 tahun pon xpe..i kesiankan u je..kang nnti anak dh darjah 1 org ingat antr cucu g sekolah plak..hahaha..

LilOsz said...

study300xx.
dok maen tnet jerk..
hehehe...
sok kte g ilang 2kg lg lemak ek..

Si Jambi Darat said...

xpela lilis..aku tgh amik mood nak study la ni..hehehe..

.honeymmohsin. said...

aku rasa laptop kene sorok dlm peti berkunci yg kuncinya sengaja di hilangkan la. mcm tu baru bleh fokus study.

.miss daimen. said...

aku pon rasa mcm tu la..cuba ko buat dulu..agak2 berkesan aku follow la..hehehe..