Friday, April 24, 2009

korang pernah tak rasa seronok tahap gaban..SYUKUR..

Hari ini 24 April 2009, merupakan hari paling seronok sekali bagi aku..setelah hampir 3 minggu menunggu keputusan pon dah keluar..hehehe..bukan ape pon..keputusan biasiswa Program Pembiayaan Pengajian Ijazah Lanjutan di bawah Pakej Rangsangan Ekonomi Kedua (Bajet Mini 2009) dah kuar..berdebar-debar je saat menunggu keputusan tu..hehehe..Mula-mula tu bff aku masuk bilik suruh check la keputusan PPPI tu (short form utk program pembiayaan tu sebab nama dier panjang sangat aku tak larat nak taip)..dengan perasaan seronok yang hampir pupus aku pon check la..ok aku taip no I/C aku..jeng..jeng..jeng..


After few seconds menunggu..huh..inilah hasilnya..TADAAA


Hohoho..seronoknya dunia aku..melonjak-lonjak keriangan..menggigil-gigil aku..sampai sekarang menggigil lagi..walaupun tak dapat seplo riban pon takpela..asalkan dier bayarkan yuran aku..lepas satu beban..ALHAMDULILLAH..tu je la perkataan yang aku sebut dari tadi..bersyukur sangat..dengan ini saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia..tak sia-sia aku belajar penat-penat dengar cakap mak ayah..terima kasih tummitrim..hehehe..


ALHAMDULILLAH

2 comments:

farhanasyazwani^^y menawan said...

dh kaye arap xlupe adik2 member.
klu org di sana pas seribu dua
kt org di sini pn apedehalnye jah.
bleh wt beli mamee ke,mat cool ke.
guguguguu

.miss daimen. said...

ecececeh..kaye pon takla sekaye org di sana jah..ntah bila la org di sana nak belanja org di sini..mehla dtg johor jah pekena ayam penyet..bley belanja..setakat RM6.50 satu kepala bending 10riban..apela salahnya kak jah oiiii..