Saturday, April 25, 2009

Korang rasa TOMOK leh jadi juara OIAM tak?

Entri kali ni takde pon kaitan dengan tajuk kat atas tu..cuma nak kongsi cerita je..semalam aku, hanim, ayan dan lilis pergi jumpa kawan lama kitorang Aca dekat restoran Alif kat Taman U ni..lama tak jumpa aca..dah nak kahwin pon kawan aku sorang ni..oh ye tahun 2009 ni ramai betol kawan-kawan aku yang nak kahwin..Aca, rumet aku, lilis pon dah nak kahwin..pastu kawan aku masa PLKN, ili pon dah nak kahwin jugak..TAHNIAH ye korang..semoga segala erancangan berjalan dengan lancar dalam meniti hari-hari bahagia..


Bile cerita bab kahwin ni mesti orang ingat aku dah menggatal sangat nak kahwin..takde maknanye kak jah oi..belajar pon tak abis lagi..nak cari kerja tetap lagi..ingat kahwin senang-senang nak buat loan ke pastu kahwin..tak kak jah..macam2 benda kena pikir..

Huh..

Aku pon lambat lagi nak berlangsung..walaupun kekasih hati hampir mencecah angka 3 dihadapan (tapi lagi 2 tahun la) tapi takla aku kahwin dalam masa yang terdekat ni..relaks r..muda lagi..bak kata mak aku enjoy dulu..masa muda remaja ni..kumpul duit dulu dah stabil baru la pikir nak kahwin ke tak..lagi la aku ni anak sulung dan la tu sorang je pompuan..nak kena senangkan family aku, tolong mak dengan ayah, adik-adik aku..dah la sumernye lelaki..kalau ringan tulang takpela jugak..nak mintak tolong pergi kedai pon nak mintak upah..ape ingat mama dengan baba tu cop duit ke?


Haish..

Lagipun zaman moden ni, umur bukan pengukur seseorang tu kena kahwin..bujang terlajak la andalusia la (singkatan bagi anak dara lanjut usia okay)..tidak ye kawan-kawan..kalau dah jodoh korang cepat kahwin la..kalau lambat pon tak payah susah hati okay..Tuhan tu maha adil DIA dah tetapkan jodoh korang..tapi kalau dah jodoh tak payah la jual mahal pulak..takut nanti kalau jual mahal orang dah malas plak nak layan..tapi janganlah sampai menyakitkan or melukakan hati orang lain..buatnye kena mandrem dah susah..zaman sekarang ni macam-macam leh jadi..jagalah diri korang baik-baik..kalau kita pon tak pandai jaga diri macam mana nak jaga anak orang..betul tak?


Ok sehingga berjumpa lagi di lain entri..



Aku nak sambung study..esok exam..huhuhu..

7 comments:

Azeyan Awee said...

aku rase paul moss yang jd juara oiam..
gle cool weyh!

Azeyan Awee said...

buat pengetahuan anda semua, intan memg nak kawen..
die selalu gtau secara senyap dengan aku..

.miss daimen. said...
This comment has been removed by the author.
Azeyan Awee said...

mamal?
da macam mamalia da aku dengar..

hahahah..
gua relax dulu..
tggu chuck bass convert islam..
bru kawen..

.miss daimen. said...

ala..apsal aku delete komen aku tadi ek..biol betol la..ok semula..

ayan.aku rasa aweera la menang..hahaha..geli jek nyah..

.miss daimen. said...

ayan lagi.
td aku terdelete la.aduyai.
haa.dengar sini.mak aku kan dh pesan td lek dulu takpyh kahwin dulu.muda lagi kita enjoy la.ko yg tak sabar nak kahwin dgn mamal kn?.

.miss daimen. said...

ayan sekali lagi.
ceh.nk chuck bass pulak.tp kn klu betol chuck bass convert islam aku nak suh die ajak Kyle XY convert jugak la.hohoho.