Friday, May 1, 2009

Happy Labor Day

1 Mei..hari yang paling menggembirakan bagi pekerja-pekerja di seluruh dunia..dengan itu aku nak mengucapkan Selamat Hari Pekerja kepada mak dan ayah di kampung (gaji bulan ni kakak nak buat loan nak amik lesen tak sabar mahu mengendong kelisa di rumah), lecturer yang banyak mengajar aku tak lupa juga kepada lecturer yang paling best pernah aku jumpa Dr Honey..lecturer paling sempoi di abad ini..sangat happening..kepada makcik dan pakcik cafe..air neslo ais tadi sangat sedap..bos lama tempat aku keje dari zaman sekolah lepasan SPM kat GSC, kantin sekolah, kilang Flextronics, JCORP, dan sekolah tempat aku mengajar dulu..sangat gembira pada waktu-waktu itu..sekian terima kasih..itu saja ucapan saya pada hari ini..(sila tepuk tangan)..

1 comment:

Dr. Honey said...

Thank you Intan! Lecturer sempoi sebab studentnya pun best giler! :-)
Intan dan kawan2 dah masuk blog list saya tau! Good luck utk exam esok MHF 1013. Semoga boleh jawab se "best" yang mungkin! Pas tu selamat bercuti dan jangan lupa collect data, ok!