Tuesday, May 26, 2009

oh LINA. dah pulang INDON ke belum?

Kerinduan pada zaman sekolah 6 tahun lepas

WHAT???

6 tahun

muda lagi kan


aku, zana, lina, bilo, bell dan adik bell

Date: 9 May 2009

lepas 6 thn baru dis year kitorang dpt jumpa kwn2 lama. walaupun lina sorang tp kira ok la kan. lina yang paling tinggi sekali tu. dier belajar kat indon amik medic lagi 2 tahun baru abis. ms ni kebetulan dier cuti sem and balik malaysia. so kitorang hang out la. xde wat pape xtvt yang menarik pon. tapi seronok r bercerita zaman sekolah dulu dari cikgu BM sampailah cikgu AGAMA. memang rindu sgt zaman sekolah. kan best klu arwah wani masih ada. huh. untuk bilo aku sgt suka cerita ko. yang part ustazah tu. hahaha. guling2 aku gelak. klu ade kesempatan masa kita hang out lg k kawan2. dis time kita ajak sume dak 4 and 5 PD 1 batch 02/03.
rindu korang semua!

p/s: awe ko kahwin sikit tak ingat nak ajak member eh. yang lain nak kahwin tu jgn lupa jemput tau.

2 comments:

bi:lolo said...

hehehe.
bukan stakat ustazah tuh jek yg blushing.ngn aku2 skali yg dok sbelah wanie nih blushing.
sempoi jek ustazah tuh.
klaka gle.

p/s ko kan usatazah.kalo student tanye pndai2 la jawab ek.heh:P

.miss daimen. said...

siot je ko..
aku ustazah tak berpengalaman la..
klu nak jawab soklan camtuh aku kna cari pengalaman dulu..hehehehe..