Thursday, July 30, 2009

Saranghae!!



Hari ni aku puasa..puasa ganti..hehehe..pagi tadi kelas aku dibatalkan tapi aku tak terus balik..biasalah pelajar contoh 2009 (tolong jangan berangan eh intan!!)..aku setelkan beberapa kerja maklumlah dah buat part-time ni busy sket la..dalam pukul 10am keje aku setel..

Sampai je bilik aku terus tido..hahaha..sebab semalam aku tido lewat dan tak cukup tido kepala aku pon dah pening2 lalat..selamat tido intan..selepas 2jam aku beradu..aku ke bilik jiran..kelihatan mereka sedang khusyuk menonton drama korea..maka, untuk mengisi masa lapang, aku pon join sekaki tapi kena start dari episod 1 la..biasalah student, kebanyakan student pompuan memang suke tengok cite korea..daripada Winter Sonata sampai la Boys Over Flowers..pastu kemaruk lagu korea daripada Wonder Girls yang sangat hot sampai la Big Bang yang sangat kacak..oh TOP..oh ye sekarang ni Super Junior..

Ok sambung..



Start pukul 12.30 tghari sampai pukul 7 petang..aku menonton cerita ni..Spring Waltz..berhenti hanya untuk solat..huhuhu..lepas buka puasa aku sambung balik tonton cerita ni..sangat la best ok..heroin tu sangat comel..Eun Yong ah..aku baru je sampai episod 7..ade lagi 13 episod aku perlu kejar..ok, esok aku nak puasa lagi..sape nak join?? angkat tangan!!


notakaki~Sayang, Saranghae!!

6 comments:

.honeymmohsin. said...

cop, yoon jae ha aku punya...!

.miss daimen. said...

Si Jambi Darat: thanx..saya kecik hati dgn jawapan tu..

.miss daimen. said...

hanimun: oh takpela saya nak jd Eun Young aje..huhuhu..

W said...

oh.tidak boleh jadi.
virus h1n1 spring waltz ni dh berjangkit pd missdaimen pula.
ini semua salah jiran seblah bilik tu.
ok.saye juge mau menonton cerite ini.
perlu kejar miss daimen yg kini sudah eps 7.sekian

.miss daimen. said...

wani: mari kita bersama bergandingan menyebarkan virus ini..hehehe..

bi:lolo said...

heh.bole join adekbradek aku nih.sume gile kpop.