Wednesday, August 5, 2009

Hujung minggu yang lalu..Selamat Pengantin Baru..


Minggu lepas adalah minggu yang paling memenatkan sekali..bermula hari jumaat malam seperti biasa la aku berniaga bersama kekasih hati..hari jumaat tu aku sangat sedey sebabnye loan tak masuk lagi..dah sebulan lebih tapi duit takde lagi..sampai la hari ini..5 Ogos 2009..mmg malam tu aku takde mood..

Keesokan harinya aku sangat sibuk dengan tesis aku..pergi kutip questionnaire and settlekan semua kerja dengan sepantas kilat pada tahap kelajuan cahaya paling pantas sekali di abad ini sebelum jam 4 ptg sebab spupu kekasih hati nak nikah..malam tu pulak berlaku insiden yang tak sedap mata memandang kat bazaar tempat aku berniaga tu..ade pulak orang bergaduh memekik, memaki..aduhai..sale pada malam tu pon biasa aje..cukuplah buat duit makan minggu ni..

Then,

Hari ahad ialah wedding day..sibuk jugak aku..macam spupu aku plak yang kahwin..mcm tak menang tangan..padahal keje bagi gula2 je..hahahaha..aku juga mengambil kesempatan berkenalan dengan sedara mara kekasih hati tu pon mak dier yang kenalkan..huhuhu..malu i..setelah penat seharian di majlis malam tu kitorang turut berniaga dan hasilnya malam tu aku tak sedap badan dan esoknya i demam ok tapi bukan H1N1 tau..no no no..jadi tak perlulah korang pakai penutup mulut masa jumpe aku ok..

So,

Lihatlah foto-foto di bawah ini untuk tatapan peminat semua..hahaha..


notakakiayam~jangan tanya bila aku nak kahwin..sekian..

1 comment:

Si Jambi Darat said...

memang penat kan? sampai kita berdua pun demam..