Monday, August 24, 2009

Haiwan juga ingin disayangi..

Sudah berabad saya tak hapdet blog ni..sawang pon dah tebal..bulan lapan pon dah nak habis..sempena bulan Ramadhan yang mulia ini, saya nak kongsi dengan anda semua..

Saya dan kekasih hati sudah pon mempunyai haiwan peliharaan..kami pilih hamster..sangat gebu dan comel skali..kitorang bagi die nama JOJO..tapi hari-hari asik tukar nama je..tapi saya tetap dengan nama JOJO..jojo sangatlah aktif dan nakal seperti tuan die jugak..tak tidor malam dan tidor di waktu siang seperti tuan die jugak..hehehe..

Walau ape pon terjadi kami sangat sayang pada JOJO..mari tatap aksi jojo di rumahnya..

Cekidaut..



Salam Ramadhan
kepada seluruh umat Islam di serata dunia

8 comments:

.honeymmohsin. said...

apa motif dia menyorokkan diri dalam serbuk kayu tuh? aku rasa dia ngah wat penyamaran la..ngah berlakon jadi serbuk kayu..



hahah..

W said...

pergh.gile menjadi penyamaran die tuh.xnmpk abes.mmg langsung xdpt beza hamster ke serbok kayu.haha

Si Jambi Darat said...

hamster ni spesis jarang ditemui.Dia rasa diri dia seperti seekor sumpah sumpit.
Sekian, terima kasih..

.miss daimen. said...

hanimun-tu la psl aku nak suh die g uji bakat berlakon la buat cite stuart little 3..hehehe..

farhanasyazwani-hehehe..bulu dier pon dah mcm serbok kayu kn?

si jambi darat-dah macam duta hamster sedunia je..hahaha..

Si Jambi Darat said...

i kan pakar hamster..haha

yana said...

intan,
ble junk sale lg??hehehehe

safwan ramli said...

bile si andy nk bawak balik pt raja hamster tu?nk jgk bermesra dgn si hamster jantan...hehehe

.miss daimen. said...

si jambi darat- mmg pakar pon..

mal- buat ms terdekat ni takde..if ade aku inform ko k..

wewet- sabar ye..minggu depan hamster kami akan berkunjung ke rumah korang di pt raja..huhuhu..