Thursday, July 16, 2009

Jangan lupa temujanji anda hujung minggu ni bersama saya dalam rancangan.....

Hye KAWAN-KAWAN..

Bertemu lagi dalam rancangan..Jeng jeng jeng jeng (sambil tangan di ketiak)..mesti tak tengok raja lawak kan..hehehe..ok, melalut sudah..

Minggu ni sekali lagi The Good Old Things & KLASIK by The Good Old Things akan join JUNK SALE di That's Cafe..so, seperti biasa kami akan menjual pre-loved items, ade jugak yang baru..kalau nak thu datang lah jenguk..marilah kita together gather kat sana ye..mana la tau ade jumpe barang-barang yang berkenan di hati..jangan risau setiap harga boleh dirunding..confirm korang akan dilayan dengan baik sekali..cewahh..jadi, DATANG jangan tak DATANG..JUMPA DI SANA!!!

2 comments:

yana said...

jap..aku ni bengong ckit..that's cfe tu ktne eh..heheheh..nk g ni..rply cpt..sok keje xde mase nk online..heheh

.miss daimen. said...

Mal..
sorry aku bru on9 ni..that's cafe tu dekat dgn bank islam deret2 dgn unitar jb..belakang it roo cafe..aku pon xthu ape nm jln tu..huhuhu..klu ko thu cuba ikut direction aku bg tu..