Wednesday, July 8, 2009

Sudah berabad aku tak hapdet blog ni..agak bersawang jugak la..nasib baik takde anai-anai, pijat ke..


Oh ye..tajuk entri agak panjang kali ni..bukan ape pon sebab dah lama tak hapdet rasa macam nak buat tajuk panjang-panjang pulak..sorila kepada peminat-peminat yang dah lama tunggu bile agaknye miss daimen ni nak hapdet..(ada ke peminat..ingat ko fasha sandha ke?? ada aku kesah!!! cak..cak..cak)..sorry la aku ni miskin tapi takla daif pon hidup besederhana je..dah dekat sebulan lebih tak hapdet blog..sebabnye aku:
  1. cuti sem 1 bulan lebih
  2. kat umah aku takde internet
  3. nak pegi cc pon takde masa
  4. sibok dengan perniagaan yang semakin maju (insya-allah)
aku harap sebab-sebab tu kukuh la ye..banyak yang berlaku sepanjang aku cuti ni..aku sibok membanting tulang tapi lemak tak jugak hilang..bile aku nak kurus nih?aduyai..misi cuti sem tak jugak tercapai..okay lebey pulak aku ni..sambung cite..so, masa cuti ni aku dah banyak berpikir..muhasabah diri..aku pon dah tak duduk kolej lama lagi..kolej yang baru aku stay ni dahla takde kabel internet..wi-fi kat blok aku plak lembab..dah nak kena menapak kat cafe..aduyai..

semalam aku telah buat keputusan yang sangat la drastik..dengan berbekalkan duit RM300 yang mak aku bagi untuk bayar yuran kolej aku telah beli CELCOM BROADBAND..
mintak maaf mama..takpe untuk kemudahan kite sekeluarga..nasib baiklah mak aku tak marah..hehehe..aku pilih celcom pon sebab aku percaya kat line ni..dahla murah..ade pakej student la apela..dah banyak tempat aku tanya tapi CELCOM broadband ni je la yang sesuai dengan bajet aku..aku bajet RM300 je tapi aku dapat kurang dari tu..modem aku RM199+RM68 (line broadband) total RM267..so murah la kan..kalau nak jimat boleh aje!!!

notakakiayam~intan hari ni bukan intan yang semalam lagi..intan hari ni sudah pakai broadband okay..gile cool weyh!!!

8 comments:

.honeymmohsin. said...

sekarang trend eh tajuk entri panjang2 eh..haha..dah g ganti balik duit mak ko suh byr yuran tuh.kang kene halau ktr kang..

hahah.

.miss daimen. said...

uit..
takpela duit kolej leh byr ble dpt duit ptptn nnti..
kan yuran len dh ade org byrkn..
hehehe..

Si Jambi Darat said...
This comment has been removed by the author.
.miss daimen. said...

okay..
sy mmg tak gune..
cakap tak serupa bikin..
sy tak pandai masak apetah lagi buat kek dll..
sy bukan calon yang baik..
jauhilah diri anda dari sy..
terima kasih..

Si Jambi Darat said...
This comment has been removed by the author.
Si Jambi Darat said...
This comment has been removed by the author.
.miss daimen. said...

saya pon sayu jugak..

Si Jambi Darat said...

orait!!