Tuesday, July 28, 2009

Happy Birthday To You!!!!


+++++++++++++++++

YEEHAAAA


entri kali ini khas untuk ahli keluarga tersayang dan teman-teman yang menyambut birthday mereka bulan 7 ni


+++++++++++++++++

dan

calon-calonnya ialah...

+++++++++++++++++


3 Julai 1993

Siapakah ni?Skandal baru ke?oh tidak..jejaka ni ialah adik kesayangan aku yang no 3..nama dier Muhd Shazwan Bin Zulkifli, nama timangan ialah Bob the builder..ok takde kaitan sebab adik aku masih belajar lagi..oh ye thn ni bob menyambut ulang tahun yang ke-16..wah sweet 16 gitu..adik, dok umah tu jgn malas2..cubalah tolong mama dgn baba..ringan2 tulang sikit..kakak dok jauh ni..jaga keluarga kite elok2 tau..huhuhu..Happy Besday Bob!!


+++++++++++++++++


14 Julai 1986

Tadaa..hah inilah rumet baru saya merangkap kawan baik saya..nama dier Azila Bt Aji..aku kenal ila masa tahun 2004..masa tu kitorang sama2 PLKN..tak sangka pulak kat matrikulasi sampailah master ni kitorang masih bersama..harap persahabatan kami akan kekak sepanjang hayat..insyaallah..oh ye untuk menguatkan lagi ikatan persahabatan kami, aku telah pon membuat hubungan sulit dengan sedara mara dier..jejaka yang bertuah tu adalah kekasih hati aku sekarang ni..tapi masa aku kawan dgn kekasih hati tak tahu pon diorang ni sedara..Ila, hepibesdaytuyu yg ke-23..yeay!!!



+++++++++++++++++


22 Julai 1953

Hehehe..Malunya sayep..Inilah bakal mak mertua saya..insyaallah..auntie, Happy Birthday..sorry takde ape pon intan nak bagi..duit loan tak dapat lagi..anyway, auntie sangat baik hati, memang best dpt kenal rapat dengan auntie..saya sayang anak auntie!!!ok ni kalau mak mertua aku baca die reject aku plak..tolong jgn over acting ye intan..


+++++++++++++++++


25 Julai 1987

Hanimmmm!!!!
Happy Birthday beb..ye ini juga kawan baik aku merangkap kawan seperjuangan aku..Farhana Hanim Mohsin..tahun ni baru je 22 tahun tapi dh ade master pon..bijak kan??macam kawan dier jugak..hehehe..aku kenal dier dari aku 1st year kat UTM ni sampai la sekarang ni..ke mana aje dengan dier dan ayan..dah macam belangkas kitorang ni..beb, sorry la hadiah tu je yang mampu aku bagi..duit loan tak dapat lagi..nak postponed mcm tak best je..hehehe..aku harap ko bersabar dengan ape pon dugaan yang ALLAH berikan..nanti dah kaya jgn lupa aku tau..jemput datang masa aku tunang and nikah nanti tau!!!


+++++++++++++++++

and last but not least

+++++++++++++++++


26 Julai 2007

Budak comel ni nama dier Amni Insyirah..sedap kan nama dier..mak mertua aku oops bakal mak mertua aku ni dier jaga budak-budak..salah seorangnya ialah si kenit ni la..dier sangat bijak dan comel jugak dan gedik jugak..amni, Happy Birthday Amni syg, nanti kite jalan-jalan naik kereta dengan abg endy eh..comelnye amni ni!!



+++++++++++++++++

Sekian, Terima Kasih

+++++++++++++++++



5 comments:

Si Jambi Darat said...

amik hati nampak?hehehe...si kudut pun ada gak?hehehe...happy birthday to all of you!!

.honeymmohsin. said...

hehe..tq intan..
yang wish ko utk bob tu gelak2 aku baca..
sempat lagi nak membebel tuh..
hahaha..

tq beb tq..=)

.miss daimen. said...

jambi dara: mana ade amik hati..amni mestilah ade..

.miss daimen. said...

hanimun:biaselah akak sulung..hehehe..

yang atas tu jambi darat tau bukan jambi dara..hahaha..

Ayesha Abdul Mannan said...

besday kte ble lak nk wish? huhu