Wednesday, December 31, 2008

GOOD BYE 2008 and WELCOME 2009

2008..tahun yang banyak meninggalkan kenangan buat aku..tahun yang dimulakan dgn kisah pahit dan diakhiri pon dgn kisah xbest jugak..tp pertengahan tahun yang sangat menyeronokkan..JANUARI..aku mula renggang dgn si Tako (kekasih hati yang gelar ex aku camni sebab masa ex aku nak pujuk aku die nak belanja Takoyaki feveret aku..hehehe..tp xjalan..sorry..)..aku pun xthu mn silapnya..tp nak buat cmne..bukan jodoh aku dgn si Tako ni..tp aku bersyukur sgt FEBRUARI aku berkenalan dgn seorang lelaki ni..aku kenal dier kat gig HUJAN ms tu kat tmn U..sebelum tu aku ade mesej ckp nak bli cd DECMA and TCHB kat mySPACE..so kitorang decide nak jumpe kat gig nnti..on dat day tu aku jumpe la mamat ni nak dapatkan cd tu..berdebar jugak hati ni ms nak bli cd kat dier..ckit pon aku xtengok muke dier..aku pon xthu apsal..hahaha..lepas seminggu camtu aku mesej la dier kat mySPACE and berYM..hubungan kami makin rapat dari sehari ke sehari..masa Hari Kekasih semua orang sibuk bercinta, bermadu asmara dgn pasangan masing2..tp aku tak pon..si DIA ckp nak kol aku..kitorang pon berSuper Saver la..sbb ms ni aku masih pki prepaid lg..pas dier kol aku, aku pulak kol dier..kemaruk la katakan..plus aku dh lama xbergayut lama2 kat telefon..huhuhu..keesokan harinya kitorang decide nak jumpe..jeng..jeng..jeng..first date..masing2 berdebar2..kali kedua aku jumpe and berbual dgn dier..selang 2 hari, aku ikut kazen aku g ARA Music Fest kat melaka..si DIA xthu pon aku ikut..surprise..hahaha..tp mcm xjd je..

ni gambar 1st date aku dgn si DIA
si DIA

mari singgah ke booth Inspire Records


MARCH
..dier dh banyak kali propose aku nak couple tp aku tak nak..sbb bg aku, kitorang masih awal lg..org ckp kenal2 dlu..aku nak jugak thu psl life die sume..sejak aku knl si DIA ni aku banyak ikut die g jln2..mula2 g MELAKA..tolong setelkan psl POH punye tour tu..aku xfolo pon yg kat KL..aku folo yg kat Melaka ni..best..mmg pengalaman yg xdpt dilupakan..kena bahan dgn kwn2 si DIA..kenal kwn2 dier..bestla korang..meriah je..sangat gembira dpt mengenali korang semua..kawan2 aku pon bertambah ramai..akhir bulan MAC..dengan rasminya aku telah menjadi kekasih hati Izwan Fandi Mohaini..tempat dirahsiakan..hahaha..kehidupanku semakin menarik dan berwarna-warni..aku semakin bahagia dari APRIL..aku sibuk dengan final exam..sibuk dengan PSM..agak down jugak bulan ni..bergaduh..bertekak dengan kawan2..tp alhamdulillah aku dpt selesaikannya..thanks to ayan and anim..klu korang xsekolahkan aku..mesti aku dah lalai dengan keseronokan duniawi..cheh..bulan ni jugak bulan terakhir aku abiskan masa bersama classmate aku..final semester..xsangka kejap je dah 3 tahun aku belajar kat UTM..semoga kita berjumpa lagi ye akak, ayan, anim, ila, imah, najwa, nisa, lan, ariel, pipah, fikri, yop, zamri, fizi, dan semua sekali budak2 SHR..aku syg korang semua..

bbq 3SHR kat arked perdana

tour Plague of Happiness kat Melaka

MAY..bermula kerjaya aku sebagai guru..tp guru ganti je la sementara tggu kerja yang lain..aku mengajar subjek Kajian Tempatan, Kemahiran Hidup, Muzik, Pendidikan Jasmani dan Sivik..seronok jugak jadi cikgu ni..dulu aku xpernah terpikir yang aku akan jadi seorang guru..sebab aku xde keyakinan diri mengajar anak2 orang..aku jadi guru selama 2 bulan sampai bulan JUNE..alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar..anak2 murid pun sgt hormat dan sampai sekarang ingat kat aku lagi..cikgu intan..hehehe..

anak-anak muridku SK LARKIN 2

JULY..bermula episod aku sekali lagi menjadi seorang siswi..aku dpt sambung belajar peringkat Master kat UTM..kena sambung mengadap buku yang tebal, ujian, lecture yang bakal melelapkan aku dlm kelas..hahaha..dan kenanga yang mmg xleh lupa bulan ni ialah aku pegi trip dengan budak2 Plague Of Happiness pegi join diorang punye tour kat Sabah dan S'wak..best sgt!!mmg pengalaman yang xkan aku lupakan..maklumlah 1st time naik flight..pastu seronok sgt dpt travel dgn dorg..mcm2 hal berlaku..aku ilang permit la..si kekasih semput kat canopy walk..huhuhu..thanx a lot to NAS and semua line up POH, kekasih juga..nak join korang g bandung pulak..

trip BORNEO dengan POH

AUGUST..pegi honeymoon dgn kekasih hati..kami berjalan2 masa aku cuti pertengahan
sem..kitorang g KL-GENTING-MELAKA..seronoknye..xdapat nak digambarkan dengan kata2..thanx a lot syg..ade rezeki kite g berjalan lg ye syg..dan juga hari aku kovokesyen ku..

hari Konvokesyenku
ke GENTING je yang kami mampu

merdeka di MINYAK BEKU

SEPTEMBER..aku sangat sibuk mencari hadiah utk kekasih sebab besday dier 1 OCTOBER, so aku xthu nak bagi ape..aku hadiahkan dier baju Black Flag yang aku bli kat TOPMAT..hehehe..belanja makan, tengok wayang dan jalan2..tu je..dier xberapa sihat sbb menghidap penyakit demam Chinkugunya..kekasih juga dapat anak sedara baru..namanya Sarah Heidi..comel baby tu..tp kat ireland..xdpt nak peluk cium..huhuhu..

besday boy

NOVEMBER..and..DECEMBER..bulan ni hari jadi aku..hehehe..ramai lagi yang sambut besday bulan ni..kekasih hadiahkan ku sebuah wallet..sangat cantik..aku suka sgt hadiah tu..tp bulan ni aku banyak gaduh dgn kekasih..ntahla..agknye sbb akhir tahun kot..biasalah adat bercinta xkan semuanya indah..gaduh2 tu biasala..tp kitorang berjaya selesaikan apa jua slh faham..

tahun 2008 amat bermakna buatku sebab berjumpe dgn lelaki yang sgt aku cintai..kekasih saya cinta kamu!!aku ingin memohon kemaafan dari semua insan yang aku pernah aku lukakan hati mereka xkire dari segi perbuatan atau kata-kata aku yang membuatkan korang marah..maafkan aku..

SELAMAT TINGGAL 2008..

SELAMAT DATANG 2009..

aku tiada azam..cume nak merealisasikan azam aku thn lepas yang xtercapai..huhuhuhu..

2 comments:

Si Jambi Darat said...

2008 mmg terbaik..thanx sbb hadir dlm hidup i..hehehe

.miss daimen. said...

ur welcome syg..syg pon sm jugak..thanx sbb hadir dlm hidup i..