Sunday, December 14, 2008

selamat HARI kejadianKU

Happy Birthday to me..
Happy Birthday to me..
Happy Birthday to intan..
Happy Birthday to me..

Yeay!!selamat ulang tahun yang ke-22 tahun kepada diriku..hehehe..pelbagai insiden pahit dan manis berlaku sepanjang hari ni..huhuhu..

Semalam aku, kak falis, faida, ika, ira, each, kak suhara, mira, adin, and coya pegi swimming kat Kompleks Mutiara Johor Land dahulu dikenali sebagai Kompleks Nusa Mutiara..walaupun aku ni xpandai berenang tapi paling terer berendam la..betol x kak falis??dh lama xberseronok macam ni dengan sepupu-sepupu aku..kitorang siap berkelah lagi..kekasih gelakkan kitorang sebab picnic kat tepi kolam renang..hahaha..

Lepas puas berendam and berenang, kitorang pon lepak dengan budak band Pesawat..dah lama xjumpa kudux dengan jipie..ingat jugak diorang kat aku..huhuhu..kitorang lepak kat Singgah Selalu..xmakan pon..minum2 je..lagipon mahal..tapi tempat tu happening la..kalau tengak bola lagi happening..tepat jam 12 aku mendapat sms ucapan selamat hari jadi daripada kawan aku Putriwani..tetibe lagu selamat hari jadi berkumandang..seorang staff ss pegang kek yang telah dinyalakan dengan lilin..aku pon saje jela. ‘bang kek tu utk saye’..kena sound dengan member xmalu ke..hahaha..yela bukan besday aku sorang 14 Disember kat dalam dunia ni..si DJ pon mengumumkan, ‘okay, someone birthday from table 68, mari kita nyanyikan lagu Happy Birthday to Intan Shahnaz Zulkifli’..MALUNYE SAYEP..staff yang bawak kek tu datang kat aku and yang lain2 pon nyanyi bersama..thanx to SS..bagi kek free walaupun sepotong..hehehe.. yang buat aku terharu..kekasih, kak falis, sepupu2 and kawan2 aku wat SURPRISE besday wish untuk aku..berdebar-debar sungguh hati ini..thanx korang sume..thanx a lot..tu yang manis..

Yang pahit masa besday aku, bergaduh dengan kekasih..hari ni ade gig..xfresh fm punye gig..baba aku pernah pesan, ‘jangan suka-suka sangat nanti nangis’..ye aku nangis di hari jadi ku..xpayahla aku cerita punca aku bergaduh dengan kekasih..hal rumah tangga wtpe nak cerita kat orang kan..walau bagaimanapun, setelah dipujuk aku pun sejuk..huhuhu..biasala hati perempuan ni macam kerak nasi lama-lama lembut jugak..aku berjaya mengembalikan semula keceriaan di hari jadiku..kekasih belanja makan kat Pizza Hut dan menghadiahkan sebuah beg duit yang sangat cantik ini..thank you so much syg..sebab menghabiskan masa bersama dengan i sepanjang hari ni..itupun dh cukup pada i..tp banyak yang u telah buat..i sangat menghargainya..kenangan hari jadi yang I xkan lupakan..saya sangat mencintai kamu, sayang!!!

Kehidupan ni penuh dengan kemanisan dan kepahitan..kalau xde kedua-dua ni kehidupan xkan bermakna..yang manis kita jadikan kenangan yang pahit kita cuba elakkan..buang yang keruh ambil yang jernih..thanx kepada mama-kakak suka sangat perfume tu, baba, boy and manje-thanx for the watch, bob, haziq, kekasih-beg duit sangat cantik, sepupu, kawan-kawan, dan sesiapa yang telah memberi ucapan selamat hari jadi kepada saya..terima kasih kerana mengingati hari jadi saya..sayanggg kalian..mmmuuaahhhhh..

Bintang kecik~ entri paling panjang rasanye ni..huhuhu..

6 comments:

ultramantarojuga said...

happy birthday 2 u,,,

Si Jambi Darat said...

hehe..hadiah x seberapa..sorry for everything..next year kita return semula eh..insyaAllah..

.miss daimen. said...

ultramantarojuga~thanx for the wish

.miss daimen. said...

si jambi darat~thanx for the wallet..i sgt suka..insya-ALLAH thn depan kte return k..neway, thanx sbb menghabiskan masa bersama dgn i sepanjang hari jadi i..

.farah. said...

happy besday my dear !! may God bless n shower u with peace n love..
www.farahohfarah.blogspot.com

.miss daimen. said...

thanx farah for the wish..
huhuhu..