Saturday, December 6, 2008

Junk Sale di Eskimo Joy





Junk Sale..alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar sekali..junk sale start pukul 7.30 lepas maghrib..seperti yang aku dah bagitau sebelum ni sepupu aku kahwin pada hari yang sama dgn junk sale ni..tp semuanya berjalan sperti yang dirancang..majlis perkahwinan pon selamat..junk sale kitorang pon berjaya..nasib baik kekasih aku ni seorang yang memahami..sampai je kat sana dier dah siap susun barang2..cayalah sayang..hehehe..kesian bersusah payah mengangkut barang-barang yang banyak thanx la sape yang tolong endy angkat barang-barang tu..

Thanks to kak falis, kakak sepupu aku yang paling baik sbb tumpangkan ein dari pontian, sepupu2 aku, ika dan ira, kawan-kawan, amoi2 yang singgah dan beli barang di booth kami..thanx tu bee, the girl next door, and hai, roost, the organizer of the Junk Sale..Novelea and Urnhaler gile best la korang..thanx a lot guys..kami sangat seronok malam tu..next junk sale kami ade lagi jangan lupe singgah di booth kami k..





Bintang kecik~ Selamat Pengantin Baru Angah..duit untung junk sale tu aku nak bayar bile tepon..hehehe..

3 comments:

Si Jambi Darat said...

junk sale mmg terbaik!kamu sgt lawa on dat nite!hehe

Si Jambi Darat said...

dan saya sgt MEMAHAMI!hahaha

.miss daimen. said...

ye time kasih krn memuji..
agak kembang kuncup lubang idong saye..
hahaha..
syg mmgla MEMAHAMI..
hahaha sekali lagi..