Wednesday, October 29, 2008

yang bernama CINTA

Sebelum tidur, aku sering baca buku ni 'yang bernama Cinta'..sebuah buku yang menghimpunkan mutiara-mutiara kata berkaitan cinta dari zaman ke zaman..buku ni aku pinjam daripada kekasih hati..katanya dulu masa nak ngurat kekasih2 lamanye dier baca buku ni..mengAYAT la konon..tp dgn aku xde la pulak..xadil sungguh..huhuhu..aku tertarik dgn kata-kata ni..

"Cinta adalah ghairah antara dua gumpal daging yang akan bertemu"

- Pramoedya Ananta Toer


amacam??

4 comments:

Si Jambi Darat said...

mmg nikmat!kan?kan?

bintang kecik - saya ada buku Pramoedya Ananta Toer ni!

.miss daimen. said...

ape yg nikmat ni?

ish..ish..ish..

Si Jambi Darat said...

dua gumpal daging..bertemu..ghairah..
hahaha...

.miss daimen. said...

amboi2..
len mcm je u ni..
haa..