Thursday, October 23, 2008

aku KEMBALI


yeah!!aku KEMBALI..

huhuhu..setelah hampir seminggu aku mendiamkan diri..kini aku KEMBALI..walaupun untuk seketika..tp aku tetap KEMBALI..

seminggu yang lalu aku sangat sibuk..assignment aku sgt banyak..inilah padahnye sbb suka wat keje last-minute..padan muka aku..hahaha..finally siap jugak keje aku..lalala..tu bru 2 subjek je..lg 2 subjek xsiap lagi..nasib baik group assignment..kalo individual jadi mereng aku 8hari..jadi kesimpulannya, aku masih meneruskan keje aku yang membebankan kepala otak aku ni..xpe nama pon kehidupan..klu kehidupan xde cabaran dan dugaan tak feel la..huhuhu..kamon..i can do it!!

pastu dh la keje belom siap..lg 2 minggu aku nak final exam..mmg mencabar betol kehidupan aku di akhir sem ini..cepatlah semua ini berakhir..aku xsabar nak pulang rumah..nak men masak2..nak poye2 bersama kekasih hati..nak bersuka ria bersama kekasih hati dan cucu2 tok limah..oh sungguh xsabar rasanya..

bintang kecik**aku tengah kusut

1 comment:

Si Jambi Darat said...

hehehe..yu ken du it!
i know!!
teruskan usaha..
gudluck syg!!