Friday, March 27, 2009

Menuju Puncak di Akademi Fantasia




Orait..entri kali ni aku nak cerita pasal Akademi Fantasia yang sedang hangat kat Astro RIA baru2 ni..minggu ni minggu ketiga konsert akademi fantasia 7..bagi aku af tahun ni semua peserta pandai menyanyi..tapi biasalah sumbang mambang, pitching ke laut la..tapi suara dorang sedap-sedap belaka..ramai yg bersuara husky..antara peserta kegemaran aku ialah HAFIZ dari kuching, sarawak..si hafiz ni takdelah kacak mana pon..tapi performance dier berjaya memikat ramai orang yang menonton af ni..bila dier nyanyi, sangat la santai dan relaks..even pengkritik pon sume suka kan dier..suka suara dan karakter dier..tapi minggu ni tak tahu la macam mana pulak..aku harap lebih baik daripada minggu-minggu sebelum ni..antara peserta-peserta lain yang aku rasa korang kena tengok ialah claudia, isma, aishah..aku menilai bukan pada paras rupa ok..tapi aku rasa dorang ni berbakat..tapi setiap orang ada pendapat masing-masing kan..so, ini adalah pendapat aku..anyway, afundi HAFIZ..

.HAFIZ.
.19 TAHUN.
.KUCHING, SARAWAK.

AFUNDI HAFIZ





1 comment:

Si Jambi Darat said...

jgn nak menggatal sampai meroyan2 tau..
hahahahaha
*jgn amik hati eh syg..