Friday, February 27, 2009

PERGINYA SEORANG PUTERI



..PUTRIWANI MD SALIM..
..arwah telah meninggalkan kita semua pada 26 Februari 2009 jam 12 tghari..
..jenazah telah dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kangkar Pulai selepas solat asar..
..semoga rohnya dicucuri rahmat-NYA..
..salam takziah buat keluarga arwah wani..

..wani..
..aku akan merindui kau..dan sentiasa merindui kau..gelak tawa kau..suara kau..kau pernah bgthu aku..aku ni 100% mcm kau..perangai kita sama je kn..kita banyak kongsi cerita, masalah, barang2..kau mmg seorang pendengar yang baik..aku xthu lepas ni nak share dgn siapa lg..tinggal la aku, bell, bilo dan zana..setiap kenangan kita xkan aku lupakan..terima kasih sebab pernah menjadi teman yang baik sepanjang kita berkawan..maafkan aku wani sbb xmelawat kau waktu ko kritikal..aku akan sentiasa doakan semoga roh kaudicucuri rahmat oleh-NYA..

AL-FATIHAH

8 comments:

iyan said...

sigh~

Sepatu Pink said...

pu3 i mish u..
aku kena redha pemergian kau..
sesungguhnya terlalu berat utk aku terimanya...
pergilah wahai teman aku redha...
*al-fatehah*

.miss daimen. said...

iyan
sedekahkan al-fatihah ye..semoga rohnya dicucuri rahmat..
terima kasih..

.miss daimen. said...

mala.
aku pun rindu kat dier..
kitorang bru plan nak wat reunion tp xsempat..
wani pergi dlu tinggalkan kitorang..
aku redha dgn pemergian dier..
al-fatihah..

c!k baBy said...

al-fatihah untuk arwah.
semoga dia dicucuri dan dirahmati oleh allah.

amin.

Erin said...

Inalillah . Aku kenal jugak ngan arwah ni . Tp just gitu-gitu jek laa . Semoga rohnya dicucuri rahmat . Amin .

embracehall said...

tulah aku pun rindu kat dier gak...baru nak belikan hadiah besday dier....takpelah aku simpan je duit ni.....al fatihah

al said...

reciting Al Fatihah to wani..