Monday, July 19, 2010

J U L A I vs J U L Y


Hello Julai!!

Macam-macam berlaku bulan julai ni..setiap minggu aku busy..kenduri la, orang kawen la pastu mcm2 event ade kat jb bulan ni..otak pun dah kering dah takde idea nak hias blog aku ni dengan cerita menarik..so, aku decide untuk cerita tentang apa yang berlaku sepanjang bulan julai ni..ok tak?


Minggu pertama Julai

1 July - Sibuk dengan pendaftaran pelajar PG baru..sebagai ahli Bakesis, kitorang organize satu event iaitu Explore-Walk-Run, unfortunately hujan turun dengan lebat so kitorang hanya campus tour by bus je.. :'(

3 Julai - Besday adik aku yang no 3..nama diberi Muhd. Shazwan bin Zukifli a.k.a BOB..dah mencecah 17 tahun..tahun ni amik SPM..nasib baik aku takde janji dier ape2 lagi.. ;-p


5 July - Gotong royong perdana UTM..semua orang kena pakai baju hijau..go green kononnya..sambutan seluruh kampus sangat memberangsangkan..semua orang bersemangat mengemas kawasan masing-masing..ada yang cabut rumput, mengecat, kutip sampah etc..ke arah kelestarian kampus..promote sket..



Minggu kedua July

8 - 11 Julai - Pendaftaran pelajar baru lagi kat KL..seronok sebab dapat jalan2..dah lama tak shopping kat KL..oh ye..malam minggu tu aku dan kekasih hati melawat I-City, Shah Alam..terpengaruh dengan blog cik nadiabayu..cantik sangat lampu2 kat situ..dahla orang ramai sangat..padahal tengok lampu je..tapi ini lampu bukan sebarang lampu tau..seni lampu namanya..nah pic2 aku dan kekasih hati di I-City..

siang
malam

14 July - Selamat Hari Jadi buat rakan baikku, Azila Aji..Semoga ceria dan gembira selalu ila!!!


16 Julai - GEGO JOHO di Bukit Timbalan..happening giler..dah lama tak pegi event macam ni..ala2 KL Urbanscapes gitu..ada junk sale, busking and open mic, bands, etc..more than 70 shops jual pre-loved item and also new items, DIY etc..malay, chinese and indian semua datang memeriahkan majlis..foreigner pun ada...bands pulak yang ada Dewata, Radio Antic, Redemption and Plague of Happiness..memang full of happiness la malam tu..


17 July - Kenduri di kg..seronok sebab time ni la dapat kumpul sedara mara..pastu semua kemaruk dah ada facebook suruh add..hehehe..


Minggu ketiga Julai..


Akan disambung entri akan datang ok!


No comments: