Tuesday, January 20, 2009

mata cantik, senyuman menawan, muka jambu dan kacak..kekasih aku pon kacak jugak..

Matthew Joseph Dallas (born October 21, 1982) is an American actor.

Matt Dallas..mengucap aku tengok mamat ni..hahaha..aku malas nak puji lebih2..bak kata kekasih..aku klu puji mamat hensem macam mengagung2kan sangat..xdela sampai macam tu pon..cume mengagumi dan menghargai keindahan je..korang mesti pernah tengok Kyle XY kan..aku pon agak ketagih menonton Kyle XY skrg ni..maklumlah dok hostel ni jarang dapat tengok tv..aku tengok kat youtube je la..memang 10bintang la aku bagi cite ni..setakat aku tengok ni la..season seterusnya xthula berapa bintang aku nak bagi..aku pon tengah tengok..

Oh ye..Matt Dallas ni pon ade berlakon beberapa filem dan drama..tp aku rasa siri Kyle XY ni la yang membuatkan dia terkenal..dia pon ade jugak involve dalam video klip artis seperti James Blunt, lagu "Goodbye My Lover" dan juga Katy Perry, lagu "Thinking of You"..cukuplah setakat ni je aku cite pasal mamat ni..tak baik cite lebih..nnti kekasih hati merajuk..huhuhu..



notakaki~syg u tetap kacak pada i..ex-ex i pon xkacak mcm u..u pon tahu kan?huhuhu..

4 comments:

Si Jambi Darat said...

perghh..amik hati sey!xpe2..hehehe
ciptaan tuhan..smua menarik dan unik..

.miss daimen. said...

huhuhu..

Si Jambi Darat said...

notakaki mmg xleh blah..ada kena bahan nanti..hahahahaha

.miss daimen. said...

biarlah org nak bahan pon..
asik kte je bahan org..
org plak bahan kte la..
redha..
hahaha..