Monday, January 19, 2009

Anugerah Juara Lagu 23

Anugerah Juara Lagu (AJL) tahun ni dimenangi oleh Meet Uncle Hussein..selain memenangi Juara Lagu 23, MUH juga berjaya menjuarai kategori Pop Rock dgn menewaskan Estranged yang merupakan Juara Lagu 22..MUH berjaya mengalahkan Faizal Tahir yang telah pon memenangi Vokal Terbaik, Persembahan Terbaik dan Juara Kategori Balada..mesti Faizal terkilan kan..huhuhu..xpela tp gimik Faizal pon best jugak tukar2 baju, ramai betol yg enteprem..

So, pada pendapat aku AJL tahun ni xdela sengit sangat persaingannya..sebab aku pasti ramai penonton yang boleh meramalkan siapa pemenang bagi setiap kategori..tapi betul la aku xpuas hati dgn kategori etnik kreatif tu cmne plak Farawahida leh menang ek..ish..ish..ish..bengang aku la..huhuhu..xpela yang penting aku puas dengan kemenangan MUH..aku tengok AJL dengan kawan-kawan aku..sambil2 tengok tu..mcm2 kritikan dan pujian kitorang bincangkan..aku suke tengok persembahan Stacy sbnrnye..very energetic..you go girl..by the way ni la ramalan aku sebelum pengacaras (kalau sorang pengacara ni ade tiga orang jadi pengacaras) mengumumkan para pemenang..

Kategori Pop Rock: Meet Uncle Hussein
Kategori Balada: Faizal Tahir
Kategori Etnik Kreatif: Heliza dan Zahid
Vokal Terbaik: Ziana Zain
Persembahan Terbaik: Stacy
Juara Lagu: Meet Uncle Hussein

Walaupun tersasar sikit je ramalan aku ni tapi aku puas hati la jugak..Tahniah tu Meet Uncle Hussein..korang memang best?bile nak dtg jb lg pekena ayam penyet kat banafe weyh?huhuhu..



2 comments:

Si Jambi Darat said...

perghh..meet uncle hussein kat umah i tu!!

.miss daimen. said...

yela..u kan artis jugak..hahaha..