Monday, September 22, 2008

KARAOKE part 2

:kiss: SABTU..minggu ni aku berbuke puasa dgn cucu tok limah..kat senibong..ade jugak cucu lain pon join kitorg jugak..bakal2 cucu tok limah la..setelah penat membuncitkan perot masing-masing..aku g KARAOKE lg..lalalala..antara lagu-lagu yang aku sumbangkan pada hari sumbang mahram tu ialah:
  • cintaku 100%-nyanyian MAS IDAYU
  • anugerah aidilfitri-nyanyian DATO' SITI
  • sesuci lebaran-nyanyian DATO' SITI
  • dancing queen-nyanyian ABBA
  • sandarkan pada kenangan-nyanyian JAMAL dengan SITI SARAH (lagu ni aku nyayi dgn jambi darat..kuikuikui)
  • dokter cinta-nyanyian DEWIDEWI
bintang kecik**aku mmg suke g karaoke..

3 comments:

Si Jambi Darat said...

suara sy sgt x sedap!!

.miss daimen. said...

xpela jambi..
jgn sedey2 ye..
nnti kte berlatih lg eh..
lgu ahmad jais ok x??
hehehe..

Si Jambi Darat said...

xtau..
kena dgr selalu..
hehehe