Thursday, November 6, 2008

Kajian Penyelidikan Sains Sosial

Hari ini aku sedang berusaha menelaah..study research method..huhuhu..aku hanya tinggal 2hari je lagi nak study..paper dis saturday..then sunday morning tu ade paper training design pulak..dekat sangat gap paper ni la..dorang ni mcm xreti nak susun jadual exam lak..huh..oleh sebab aku study pon dah last minute, aku pon menyibukkan diri buat nota2 kecik tapi bukan wat toyol tau..huhuhu..pastu esok aku ade program latihan kat PSZ ni..oh kusutnya..


:angry:



Abis je paper ahad tu..aku akan bergegas ke city plaza..nak tolong kekasih hati dan juga merangkap boss aku berniaga..hehehe..marilah kengkawan kita memeriahkan gig ahad ni..jangan lupa singgah ke booth Inspire Records tau..anda pasti akan dilayan dengan penuh mesra oleh kami crew Inspire..betol x boss??hehehe..Jumpa di sana!!!

2 comments:

Si Jambi Darat said...

syg..gud luck utk exam ni..all the best tau! i noe yu ken du it!!

wah..promote nampak!haa..dtg booth inspire ni.masukkan la flyers..i xtau apa band perform.
hahahaha...

.miss daimen. said...

oh i pon thu i bley buat..hahaha..(cuak)

ala xde flyers la syg..
mn nak amik ek??